Особености на пазара на строителни материали от ГиС 04 ООД

Особености на пазара на строителни материали

Строителният пазар е отворен организация и икономическа система: по време на стоково-пазарните

Строителният пазар е отворен организация и икономическа система: по време на стоково-пазарните отношения, участниците реализират своите взаимни икономически интереси (Инвеститорите, клиенти, контрагенти, разработчици, производството на строителни материали предприятия и др.).

Строителният пазар като система включва:

  •  лица (елементи) на строителния пазар;

  • обекти (обекти) на пазарни отношения;

  • на инфраструктурата на комплекса от сгради на пазара;

  • пазарен механизъм;

  • правителствен контрол, регулиране и саморегулиране на пазара.

Особености на пазара на строителни материалиОт своя страна, участници (елементи) на строителния пазар са: инвеститори, клиенти, контрагенти и инженерно-изследвателски организации, научни институти, промишлени предприятия на строителни материали, изделия и конструкции.

Обектите (обекти) на пазарните отношения са: строителни продукти (строителни конструкции, предмети и техните комплекси и т.н.); строителни машини, превозни средства, енергия, технологично и друго оборудване.

Движещата сила на пазарния механизъм е наличието на търсене и предлагане. членка установи и регулира

В зависимост от актьорите институционалните строителство на пазара и неговата инфраструктура въз основа на данъчни задължения, субсидии, антимонополните мерки, амортизация и т.н.

Основните системи на  строителния пазар са следните:

– познаване на нуждите в областта на строителните продукти от потенциални клиенти (инвеститорите);

– притежаването на информация за текущи производствени възможности на строителните организации, спецификата на тяхната работа, товарене, стойност (цена) на работата, извършена от тях (база данни на строителните организации);

– има сведения за обем, обхват, качество, цени на произведените строителни материали, продукти и проекти (промишлени предприятия банка строителни материали) на;

– притежаването на информация за пазара на труда в строителството;

– притежаването на информация за инвестиционни проекти, които имат търговска съответства

Сегментирането на пазара на строителните продукти – сложен процес. За да се гарантира получаване на желания резултат, трябва да следвате някои правила:

• между потребителите трябва да са съществени разлики формират сегменти;

• Всеки сегмент трябва да бъде ясно ограничени;

• строителна фирма трябва да бъде в състояние да определи характеристиките и изискванията на потребителите;

• Избраните сегменти трябва да бъдат достатъчно големи, за да се осигури необходимата рентабилност;

• сегмент трябва да бъде на разположение за работа с ефективни маркетингови техники.

Заповядайте в нашите магазини! Можете да ни намерите в: гр.Плевен, ж.к.Сторгозия / Руски Технически Център /гр.Плевен ,Център, ул.Гренадерска № 3гр.Плевен, ул.Генерал-лейтенант Атанас Стефанов 15 Ас.Комарево, общ.Д.Митрополия, ул.Хан Аспарух 6 /сградата на Кметството/с.Брест, община Гулянци, обл.Плевен ул.България 2с.Коиловци, община Плевен, обл.Плевен ул.Васил Топалски 2

Споделете в Социалните мрежи